


FAQ
Vragen over
Reserveringen
Zeker, dat kan! Voor groepen vanaf 10 personen kun je een reserveringsaanvraag doen. We nemen dan binnen 24 uur contact met je op.
Je kunt online reserveren tot 9 personen. Ben je met een grotere groep? Gebruik de reserveringsaanvraag, dan nemen wij binnen 24 uur contact met je op.
Heel simpel: gebruik de link in je bevestigingsmail óf neem contact op via de contactpagina.
Natuurlijk, dat mag altijd. Alleen: bij drukte kunnen we je geen tafel beloven. Wil je zeker zijn? Reserveer van tevoren via de widget of telefonisch via +31 (0) 73 6 926 935
Ja hoor, maar voor de zekerheid raden we reserveren aan.
Heb je een voorkeur voor bijvoorbeeld bij het raam in de serre of juist in een rustig hoekje? Geef dat gerust aan bij je reservering. We doen ons best hiermee rekening te houden, al kunnen we het niet garanderen
Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt wel je voorkeur aangeven bij je reservering en wij proberen dit zo goed mogelijk te regelen.
Vragen over
Bereikbaarheid
Je auto parkeer je in de garage van Hotel Central (Golden Tulp) in de kelder van Q-park De Tolbrug. Neem de linker ingang, bel aan bij de intercom en dan doen wij de poort open. Wissel je ticket bij de receptie van het hotel in voor een voordelige uitrijkaart.
Lees hier voor meer informatie.
De dichtstbijzijnde optie is Q-park De Tolbrug. Daarnaast zijn er in de binnenstad meerdere openbare parkeergarages op loopafstand, zoals Q-park de Arena en de Sint-Jan parkeergarage.
Yes! In onze privégarage van Q-park De Tolbrug, zijn meerdere laadpunten aanwezig. Deze dien je vooraf te reserveren. Neem hiervoor contact op via de contactpagina.
Niet direct bij de Brasserie, maar in onze privégarage bij Q-park De Tolbrug (tegenover Hotel Central) vind je verschillende laadplekken. Deze dien je wel vooraf te reserveren. Neem hiervoor contact op via de contactpagina.
Vanaf station Den Bosch loop je in ongeveer 10 minuten naar ons toe. Gebruik bijvoorbeeld Google Maps en voer ons adres Markt 57 in, dan vind je de route direct.
Ongeveer 10 minuten te voet, ideaal dus!
Ja, binnen is alles gelijkvloers. De ingang van Brasserie Cé zelf heeft echter een trap. Je kunt daarom het beste via de ingang van Hotel Central (Burgemeester Loeffplein 98) naar binnen gaan. Daar is een lift naar de Brasserie. Geef het gerust aan bij je reservering, dan houden we er extra rekening mee.
Overige vragen
Zeker! Geef het aan bij je reservering of aan tafel, dan passen wij het menu in overleg met jou aan waar nodig.
Ja, ons keukenteam heeft altijd opties voor vegetarisch, vegan of glutenvrij.
Ja, je kunt hier online een cadeaubon bestellen. Leuk om te geven, nóg leuker om te krijgen.
Via onze cadeaubon-pagina op de website, aan de bar of bij de receptie van Hotel Central!
Dat is zeker mogelijk. Van een intiem diner tot een groot feest: we denken graag mee. Brasserie Cé is jouw perfecte plek. Check onze groepsdiners-pagina voor de mogelijkheden.
Ja, gebruik de reserveringsaanvraag, dan nemen wij binnen 24 uur contact met je op en we bespreken samen de details. Een andere optie is onze private dining De Leeuwenborg, deze vind je naast de Brasserie.
Jazeker! De actuele vacatures vind je op onze werken bij-pagina. Dus solliciteer snel, we gaan graag met je in gesprek.
In de Brasserie zijn honden meer dan welkom, de waterbak staat al klaar. We vragen je wel de hond altijd aan de lijn te houden en rustig onder de tafel te laten liggen.